Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawy są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności (jeżeli towar jest dostępny w magazynie). Zamówienia po godzinie 12.00 mogą być realizowane w kolejnym dniu roboczym. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską. W okresie świątecznym 1.11 - 31.12 realizacja zamówień może ulec wydłużeniu do 3 dni roboczych.

Odbiór osobisty w sklepie - za darmo!

Kurier DPD - 14,00 zł brutto

Kurier UPS - 19,00 zł brutto

Kurier DPD za pobraniem - 19,00 zł brutto

Kurier UPS za pobraniem - 22,00 zł brutto

InPost Paczkomaty - 14,00 zł brutto

Z POWODU PANDEMII covid-19

WYSYŁKI ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ DO ODWOŁANIA NIEDOSTĘPNE

Poczta Polska paczka ekonomiczna 13 zł brutto

Poczta Polska paczka priorytetowa  14 zł brutto       

Poczta Polska paczka ekonomiczna pobraniowa  19 zł brutto

Poczta Polska paczka priorytetowa pobraniowa  20,50 zł brutto             

Do wysyłek pobraniowych doliczane jest pobranie według stawek poczty (nowy cennik z dnia 01.03.2016).

Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej a koszty ustalane są indywidualnie wg tabel taryf do danego kraju. Sposób płatności prosimy wybrać "przelewem", w informacji prosimy wpisać wybór paczki - priorytet czy ekonomiczny. Po otrzymaniu informacji zwrotnej z kwotą prosimy o wpłatę i po jej zaksięgowaniu wysyłamy zamówienie. Podstawowe koszty poza granicami kraju w Europie to:

paczka do  0,5 kg 36 zł /  paczka do 1 kg 43 zł                                                                                                          

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.


Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.

Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).

 

ZWROTY

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar należy wysłać wraz z dokumentem sprzedaży, inaczej zwroty nie będą rozpatrywane.

Towar powinien być nieużyty, niezniszczony, zapakowany tak, jak był dostarczony. W przypadku towaru uszkodzonego podczas dostawy, zwroty przyjmowane są tylko po sporządzeniu protokołu u kuriera. 

Zwroty pokrywa nadawca, zwroty wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

Towary spożywcze (w tym herbata) nie podlegają reklamacji. 

Po upływie wyżej wymienionych terminów,  zgodnie z federacją konsumenta zwrot jest bezzasadny.

Jak dokonać zwortu - krok po kroku:

1. Towar musi być nieużyty i nieznizczony. Należy go starannie zapakować w bezpieczne opakowanie (można wykorzystać karton, w którym zamówienie zostało dostarczone).

2. Do paczki należy dołączyć dowód sprzedaży oraz informacje o nadawcy i przyczynie zwrotu towaru.

3. Przesyłkę należy nadać u wybranego przez siebie dostawcy. Koszty zwrotu pokrywa nadawca (klient).