Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawy są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności (jeżeli towar jest dostępny w magazynie). Zamówienia po godzinie 12.00 będą realizowane w kolejnym dniu roboczym. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską.

Kurier UPS 16,90 zł brutto

Poczta Polska paczka ekonomiczna 13 zł brutto

Poczta Polska paczka priorytetowa  14 zł brutto       

Poczta Polska paczka ekonomiczna pobraniowa  19 zł brutto

Poczta Polska paczka priorytetowa pobraniowa  20,50 zł brutto             

Do wysyłek pobraniowych doliczane jest pobranie według stawek poczty (nowy cennik z dnia 01.03.2016).

Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej a koszty ustalane są indywidualnie wg tabel taryf do danego kraju. Sposób płatności prosimy wybrać "przelewem", w informacji prosimy wpisać wybór paczki - priorytet czy ekonomiczny. Po otrzymaniu informacji zwrotnej z kwotą prosimy o wpłatę i po jej zaksięgowaniu wysyłamy zamówienie. Podstawowe koszty poza granicami kraju w Europie to:

paczka do  0,5 kg 36 zł /  paczka do 1 kg 43 zł                                                                                                          

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.


Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

 

ZWROTY

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar należy wysłać wraz z dokumentem sprzedaży, inaczej zwroty nie będą rozpatrywane.

Towar powinien być nieużyty, niezniszczony, zapakowany tak, jak był dostarczony.

Zwroty pokrywa nadawca, zwroty wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

Towary spożywcze przyjmujemy do 3 dni od daty odebrania przesyłki, natomiast niezwłocznie informujemy o tym sprzedawcę.

Towar powinien być nieużyty, niezniszczony, zapakowany tak, jak był dostarczony. Otwarte prdoukty spożywcze nie podlegają reklamacji. 

Po upływie wyżej wymienionych terminów,  zgodnie z federacją konsumenta zwrot jest bezzsadany.

Do przesyłki należy dodać powód zwrotu oraz informację o wyborze zwrotu towaru, wymiany lub zamiany. Informacje te są niezbędne przy rozpatrywaniu zwrotów.

Towar pakujemy w karton, który owinięty jest firmową taśmą informującą o konieczności sprawdzenie przy kurierze czy towar jest nieuszkodzony, zbity lub występują braki.

Bez sporządzenie protokołu przy kurierze o zaistniałej sytuacji zwroty nie będą rozpatrywane.